onsdag 29 maj 2013

Maj snart slut

Nu är Maj snart slut och Edla slutar på fritids på fredag. Hon får inte vara där nu när jag är mammaledig men hon får passa på att ta hem kompisar istället. På lördag har hon fotbolls match i Ope och då hoppas vi på lika fint väder som vi har idag.

Idag ska jag göra ett ryck till här hemma. Har stora rummet, hallen och vårt sovrum kvar men jag får vänta tills min älskade make har vaknat så jag inte väcker honom. Har redan kört en maskin tvätt och kokat nappar och nappflaskorna. Gabriel ligger och sover och jag dricker lite kaffe.

Idag är det 1 månad tills min bror med familj kommer upp till oss på besök. Det ska bli väldigt roligt. Veronica ska bli Gudmor till Gabriel. Mamma och Thore kommer upp den 20/6 och stannar uppe någon vecka.

Inga kommentarer: